قوانین شرکت های تبلیغاتی

قوانین شرکت های تبلیغاتی

کارمندان شرکت تبلیغاتی در یک شرکت تبلیغاتی شامل نماینده شرکت، کارگردان خلاق، عوامل حسابدار، نویسنده ها، طراحان گرافیکی و کارگردان رسانه می شوند . بعضی شرکت ها با نویسنده ها یا طراحان گرافیک فریلنس کار می کنند که از راه دور برای انها کار می کنند . این روزها شرکت های تبلیغی کوچکتر  بر اساس پروژه های مشتری رشد می کنند یا ضرر می کنند و افراد را بر اساس قرارداد کاری ۱ ساعته، روزانه و یا پروژه ای استخدام می کنند .

  • معایب کار کردن در شرکت های تبلیغاتی

این یک شغل معمولی از ساعت ۹ تا ۵ نمی باشد و بیشتر کارفرماها از شما انتطار کار طولانی و هر از گاهی حتی در روزهای تعطیل را دارند . محیط ان پر استرس می باشد و بیکار شدن در ان عادی می باشد . مشتری می توانند بسیار مطالبه گر باشند و از کارمندان بخواهند تا همه چیز را برای مورد ضروری رها کنند .

  • مزایای کار در شرکت تبلیغاتی

محیطی خلاقانه دارد با انواع سرگرمی ها و چیزهای جذابی که در ان وجود دارد جالب است و فرصت هایی عالی برای سفر ، ملاقات با افراد مشهور در ان وجود دارد و حتی می توانید خیلی راحت در هنگام ایده پردازی پاهایتان را در محیط کار روی هم بیندازید و چیزی بنوشید .بسیاری از شرکت ها محیط های جالبی دارند که به کارمندان اجازه می دهد تا از دارت یا استخر ، استراحت روی صندلی یا حتی چرت زدن لذت ببرند . دستمزد انها می تواند عالی باشد و حتی به شما زمان های تعطیل خوبی را بدهند .

  • شرکت های تبلیغاتی – معنا، قوانین ان و انواع شرکت ها

“کار یک خیاط، جمع کردن ماده خام، پیدا کردن نخ های مناسب، بریدن لباس در قالب خواسته شده و در اخر کوک زنی لباس و تحویل ان به مشتری می باشد. “

کار شرکت تبلیغاتی نیز مانند خیاط است . شرکت تبلیغ را خلق کرده و برنامه می چیند که چگونه، در چه زمانی و کجا به دستان مشتری برسد . شرکت تبلیغاتی اکثرا به هیچ سازمانی وابسته نیستند .

این شرکت ها همه تلاش خود برای فروختن محصول مشتری را انجام می دهند . انها گروهی از افراد متخصص را نواحی مختلف در اختیار دارند که به کمپانی ها و سازمان ها کمک می کند تا به مشتریان هدف خود از طریق راهی ساده و اسان برسند .

اولین شرکت تبلیغاتی ، William Taylor نام داشت و در سال ۱۷۸۶ بود که بعدتر با شرکت های دیگری در ۱۸۰۰ و ۱۸۱۲ این موضوع ادامه پیدا کرد .

قانون شرکت های تبلیغاتی

۱.خلق یک تبلیغ بر پایه اطلاعات جمع اوری شده درباره محصول

۲.انجام تحقیق روی شرکت و محصول و واکنش شرکت ها

۳.برنامه ریزی درباره رسانه ای که باید استفاده شود، کی و کجا و برای چه مدت استفاده شود.

۴.گرفتن فیدبک ها از کسانی که تبلیغ را سفارش داده اند و همین طور مشتریان و تصمیم گیری درباره اقدامات بعدی

همه شرکت ها می توانند این کارها را خودشان انجام دهند . انها می توانند تبلیغات را بسازند و انها را در تلویزیون یا دیگر رسانه ها پخش کنند . انها می توانند حساب را هم مدیریت کنند . پس شرکت ها چه نیازی به اژانس های تبلیغاتی وجود دارند ؟ دلایل پشت استخدام شرکت های تبلیغی در زیر امده است :

  • شرکت ها در این ناحیه متخصص هستند . انها یک تیم از افراد مختلف با عملکردهای متفاوت دارند .
  • شرکت ها از دانش و مهارت افراد استفاده بهینه می کنند .
  • انها با یک هدف کار می کنند و بسیار حرفه ای هستند .
  • استخدام انها موجب کاهش هزینه ها می شود .

شرکت تبلیغاتی فول سرویس دایان

امیرحسین دهقان  /  مدیر عامل

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *